grubblarN

  2012-05-12 / 00:46:13 / Livet i huvudsak /
Det tråkiga med min blogg (som kan bero på mitt utomordentliga sinne för PR) är att alla som läser den redan vet allt värt att skriva som händer i mitt liv. Det blir lite svårt att vara nytänkande och innovativ, liksom. Men aldrig kan det väl bli för mycket av det goda? 

Nu är det natt igen. Mina främsta funderingar är att jag ska gå ner i köket och brygga kaffe,det börjar bli standard. Sen måste jag noppa mina ögonbryn, det är redan standard. Standard är bra, det är lagomt och väldigt svenskt. Jag gillar det!

Kaffe på det, godnatt.




Anonym

uppdatera då! /E to the lvira

2012-07-23 @ 10:27:33
elvirizen

hallå. jag börjar bli gråhårig här.

2012-08-15 @ 22:40:46
URL: http://elvirakindvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious