smart drag där

  2012-03-26 / 23:32:56 / Flyinge /
Tjena lovers!

Bilden ni ser ovan är en hederlig print screen på min skrivbordsbakgrund. Varför? undrar ni ju då såklart. Och anledningen till detta är att jag vill dela med mig av en liten tabbe jag gjorde idag..

Som alla vet läser jag på Hippologigymnasiet i Flyinge, det är långt ifrån så militäriskt som det en gång varit och de regler som finns efterlevs inte heller i samma utsträckning som förr. Däremot innebär detta inte att vi inte ser upp till och har en väldig respekt för våra lärarare. När min mentor (som för övrigt är en av de bästa lärarna jag troligtvis någonsin kommer ha) bestämde sig för att ställa sig bakom mig idag och inspektera min dator för att hitta detta mästerverk är jag inte helt säker på att det hade en gynnande verkan på hennes syn på mig, vår relation eller något annat heller egentligen. 

Det var allt jag hade for now, God natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious