ska man plugga så ska man

  2012-03-01 / 17:52:54 / Livet i huvudsak /
Idag har vi haft Fysikprov. Fysik är absolut ett av de roligaste kurserna vi läser, inget driv! Däremot har jag smärre problematik med att plugga hemma, det är mission impossible. Därför slog vi våra kloka huvuden ihop igår, tog vårat pick och pack och åkte till Matildas lägenhet i Hässleholm. Världens allra bästa pluggpalats!! Aldrig någonsin pluggar vi som vi gör där. 

Förra gången köttade vi Shakespare, det gick också av bara farten. Tyvärr hände något med all absorberad kunskap när jag skulle skriva provet och jag konstruerade en exeptionell och helt egen version av Romeo & Julia. Den tänker jag publicera här en dag, den förtjänar det. Ni skulle bara veta...

Hur som helst, så var det Fysik denna gången och vi räknade på som aldrig förr. Jag, personligen, måste säga att jag är väldigt stolt över oss alla fyra och tänker här med exposea vår onsdagkväll. (med viss censur, vissa saker mår bäst av att lämnas förevigt dolda)










Amanda

Vilka hemska bilder!!

2012-03-11 @ 18:43:29
URL: http://flyingeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious