provsjukan

  2012-03-23 / 11:01:09 / Livet i huvudsak /
Imorse kände jag mig helt plötsligt jättesjuk, nästan som att det skulle bli min sista dag på jorden. Tyvärr så blev jag tvungen att stanna hemma och missa provet i språkhistoria. Har gråtit över det hela morgonen.

Inte helt sant, så att säga. Imorse när jag vaknade insåg jag att jag inte pluggat någon språkhistoria alls och hade överläggning med mor hurvida jag skulle åka till skolan eller icke. (Om jag glömt nämna det så är jag i Simrishamn eftersom vi hade årsmöte med MUF igår, och numer sitter jag i styrelsen för Ystad/Österlen!) Vi var förvånandsvärt överens om att jag skulle förlora mer på att skriva provet än på att sova ett par timmar till. Efter ett par timmar till var vi fortfarande rörande överens om att jag nog faktiskt skulle skita i det helt. Idag är jag alltså sjuk. 

Svettig och äcklig sitter jag nu här, precis hemkommen från en joggingrunda, och tuggar på ett litet äpple.  Har planer på att hoppa in i duschen och sen snylta lunch från Farmor och Farfar.

Fann denna bedårande bild från nyår 09/10 på den sationära datorn här hos Mamma och Pappa.
Tänk att vi har varit så snygga en gång i tiden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious