hej livet, välkommen tillbaka!

  2012-03-05 / 23:09:27 / Livet i huvudsak /
Jag har haft massor av saker att skriva om, fantastiska idéer på innovativa rubriker och bilder i mobilen. Allt för att bloggen ska uppdateras som den förtjänar. Men det har helt enkelt inte blivit så och jag kan inte komma på hur detta kan komma sig, så vi låter det bara bero. 

På tal om något helt annat... Ni vet de tillfällen då livet helt plötsligt trampar dig på hälarna, springer förbi dig, vänder sig om och ger dig en rak höger? Det är så himla kul. Jag älskar när mitt liv gör så. Senast detta hände var för ungefär tio minuter sen och det var precis lika härligt och uppfriskande som det alltid är. Mmmm. Livskvalité.

Någon gång, någon dag ska jag skriva något roligt. Jag lovar. För tillfället skriver jag endast då jag är antingen bakis, deprimerad eller i något liknande mindre upplyftande tillstånd, och det blir liksom ingen vidare läsning utav det. Jag måste beklaga mig ett tag till tror jag, men det går snart över. 



Med denna djupheten säger jag God Natt ifrån Simrishamn, som för övrigt inte är mitt hem. Det var, och det är en stor jävla skillnad. Nu är det bara ett ställe att åka till då och då. Men INTE. MITT. HEM.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious