djupt.

  2012-03-16 / 16:55:47 / Livet i huvudsak /
Hej mina vänner!

Det är en djup bild ni skådar ovan. Lägg märke till den missförstådda, mörka oceanen som ögonen speglar medan ljvua toner av det enda som verkligen betyder något strömmar ut genom lurarna. Vem kommer någonsin förstå sig på denna bortkomna flicka? Kommer hon någonsin hitta någon som vet vad hon menar?

Ärligt. Down to earth nu. Jag driver. Det enda mina ögon speglar är bilden av min datorskärm (vilket dessvärre inte ens syns eftersom min webcam-kvalle är halvbra), genom lurarna strömmar inget alls (snacka om arragerad bild) och med de två sista meningarna försökte jag bara få det att låta trovärdigt. Hoppas ni tyckte att jag var rolig. Och att ni tyckte att jag fick till svart-och-svår-looken. Det tyckte iallafall jag.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious